Jag fick presenter igår.

Hello! Igår så var ju Jonna Emmzie och Carro här och jag fick presenter.

Jag fick av:
Emmie:Två chips påsar och en hundring och ett kort :)

Jonna:
Ett linne och en jätte godis klubba med små godisklubbor i och ett kort så klart och 1 euro cent.Så jag blev rik enligt henne :)

Carr:Hårspray och hårmousse eller hur det nu stavas och så fick jag linas kvällsbok ett och två :)



Och det jobbigaste av allt är att jag måste städa hela dan för att vi stökade till här hemma igår.Osmart. och så har jag ingen att vara med för både Jonna och Carro har fått halsfluss just nu.Skit kul.Och Emmie vet jag inte men men.Nu ska jag väll ta och städa eller nåt.See Yaa Suckers.Hej då.








Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0