No rubrik funnen.

Hello! Kom inte på någon rubrik så då blev det ingen.Men men idag så har man inte gjort så mycket jag var med Jonna i typ 10 minuter sen gick hon hem för vi hade inget att göra så då blev det inget roligt så då ville hon inte vara kvar.Men men annars idag så har jag städat mitt rum annars inget som vanligt jag måste verkligen hitta mej ett liv istället för att sitta hemma.Men det kanske beror på att jag bor mitt ute i ingenstans så då finns det ingenstans att ta vägen så då får man hitta på något hemma men tyvärr så bor det inga roliga personer här så då kan man inte hitta på något så ja detta är ens liv tills man hittar något att göra.så jag ska nog ta och dra ut och kolla om det är nån som vill hitta på något.Så hör av er om ni vet nån.
Hej då.











Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0