Åh blir så trött på att allt skit ska hända när man väl behöver pengarna

Åh så trött, har jobbat så att jag tjänat nånstans runt fyra tusen i november och jag ska ju då få min lön imorron, men eftersom min chef då inte frågat efter mitt kontonummer har jag gissat på att jag ska få en check att lösa in, men idag fick jag för mig att läsa igenom mitt anställningsbevis riktigt noga och då ser jag att hon har skrivit in ett kontonummer dit min lön ska komma, men det är bara de att det är inte mitt kontonummer det är inte ens samma bank, åh så less behöver dom här pengarna om jag ska kunna göra något roligt i mellandagarna vilket jag vill!

 

Usch jag hoppas hon svarar på mitt sms jag skickade idag, hon brukar alltid jobba sent men kände att jag kanske inte skulle ringa ifall hon har slutat, men hon har ej svarat och dom på lönekontoret har inte heller svarat på mitt mail,. usch nu ska jag vara sur resten av kvällen, eller aa iallefall till pojken min slutar jobbet :)

 

 
Lägger upp en bild på en stad jag vill vara i just nu, för det skulle betyda att jag skulle vara med pojkvännen, men nej istället sitter jag här hemma och har tråkigt.

 


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0