Hallo igen.

Gud så fort tiden går, känns som om det var igår jag la ut alla bilder men det var för fan den 27 april senast, skärpning Urrel, och inte har jag nåt att skylla på heller, eller jo det har varit valborg och så, och så har jag "haft" mycket i skolan, som vanligt så blir det dåliga ursäkter med skolan som inte ens är jobbig, tror våra lärare tror att vi är korkade för vi får aldrig läxor eller prov, eller jo av engelska läraren, imorron har man nationellt prov i engelska B hoppas det kommer gå bra, snart sommarlov också, fy satan vad jag längtar och nu känner jag att det blev många svordomar i det här inlägget, typ allt jag tänkte säga, vi får se hur länge det dröjer igen, bye!


bjussar på bästaste sommarbilden från förra sommaren :)

Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0