Still sick.

Är fortfarande sjuk, har inte ätit nåt sen i lördags kväll och om jag har det så har jag velat spy upp det direkt. huvet dunkar, fan hatar att vara sjuk, orkar inget och jag har slutprov i livsmedelskunskap på fredag så jag måste plugga på till det, och sen har jag en engelska bok att läsa ut tills nästa vecka och skriva massa om, en uppsats om ungdomsfylla ska in nästa vecka på torsdag, och jag har prov i servering på torsdag nästa vecka också, det ska märkas att man snart har praktik har jag märkt, längtar tills dess just nu, slippa skolan i 4 veckor, känns ljuvligt, slippa lite klasskompisar som jag har tröttnat på, fast sen när man kommer tillbaka till skolan så har man nationellt prov i engelska, får se hur de kommer gå, nej det var allt för idag, orkar inte skriva nåt roligt så lägger ut en bra låt istället :)




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Shit skulle aaaaldrig klara mig så länge utan att käka :O

2011-03-14 @ 18:30:26
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0