Snurr!

Mitt huvud snurrar och min hals gör ont, jävla förkylning att aldrig försvinna, kommer och går som den vill just nu. försöker med allt som brukar göra mig frisk. Dricka te, äta frukt och alla sånna saker, försöker att tro att jag mår bra genom att sminka mig det hjälpte inte heller, ser iaf snygg ut nu, vill till uppsala och träffa min älskling, förhoppningsvis så blir det så imorron :) vill till syrran också men har ingen skjuts och orkar inte åka buss, så det får bli nån annan gång också, tänkte bara säga det, bjuder på lite bilder på mig nysminkad och sjuk, inte en bra kombination








Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Robin

Fina bilder :)

E också förkyld, sjukt jobbigt :/

2011-03-13 @ 13:26:12
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0