Joachim♥

Min Joachim han kan vara det bästa som har hänt mig, jag hade en dålig tid i mitt liv, och min vän Jonna sa åt mig, börja skriv med han, iaf som vän han kanske kan få dig gladare och du slutar tänka på allt som är dåligt. och oj så rätt hon hade.
När vi hade skrivit en vecka kände jag, fan han vill jag ha som vän, (jag gillade en annan då konstigt nog) han var verkligen jätte snäll och rolig. Efter några veckor som vi hade skrivit så var det nyår och jag sa till honom att jag gillade en annan, han tog det väldigt bra och sa åt mig att säga de till den personen och jag gjorde de, det slutade inte så bra, jag blev ledsen och han tröstade mig väldigt bra.
Idag är jag väldigt glad över att det inte blev så bra med den andra personen för Jocke har gjort mig så lycklig. Första gången vi träffades var faktiskt i somras då jag var med Jonna i Uppsala och hade stadshäng. Jag kommer inte ihåg så mycket av det, däremot andra gången vi träffades som två stycken som gillade varandra det var när jag och Cajjan skulle på bio, vi träffades i typ en timme eller nåt och jag kände direkt att det var nånting mellan oss, jag kände att jag gillade han väldigt mycket och jag hoppades att han gillade mig också.
Efter det har det blivit några gånger som vi har träffats och när jag är med honom så känner jag mig lycklig, kär, inget kan skada mig, allt är bra, han gör mig till en gladare tjej, jag har slutat med att må dåligt, han har fått mig att förstå att jag är bra som jag är, jag vet att han kommer läsa det här och jag hoppas att han förstår hur mycket jag gillar honom♥ tack för att du finns älskling♥



Bye Bye /Urrel (Svans) 


Comments
Postat av: cajsa-stina

2011-03-02 @ 21:38:14
URL: http://cajsastinamariaa.blogg.se/
Postat av: cajsa-stina

oj nu vart det visst en tom kommentar, My bad! Jag ville bara berätta att jag saknar dig stumpan och det var en mycket fint inlägg! puss

2011-03-02 @ 21:39:17
URL: http://cajsastinamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0