Fucked up!

Allt är sämst just nu, så funderar på att ta en bloggpaus ett tag, kommer uppdatera nån gång ibland då jag känner för det, har alldeles för mycket press på mig just nu, om jag fick bestämma så skulle jag flytta här ifrån direkt.
Tänker på alltför mycket och det gör att mina magproblem kommer igen, har sluppit dem i en månad men nu är dom tillbaka, känner inte för någonting längre, känns som om alla hatar mig, jag känner mig ful och allt också., kanske blir bättre när jag kommer ut på praktik jag hoppas det verkligen för så här kan jag inte ha det, men puss alla ni som läser, hoppas jag har kvar er när jag är tillbaka.






Bye Bye /Urrel
(min fina pojkvän har fått mig att bli gladare iaf så det har ingenting med honom att göra för han är bäst♥)

Comments
Postat av: Robin

Fan va tråkigt att du mår dåligt.. jobbigt att tänka för mkt på massa :( Tur att du har en bra pojkvän iaf



Tack :D Aa d känns bra :)

2011-03-23 @ 22:21:49
URL: http://dearmylife.blogg.se/
Postat av: Joey

som sakt, tur att du har en bra pojkvän som sakt

2011-03-24 @ 17:08:06
Postat av: Sandra

Jag hatar inte dig, det är det bästa jag vet du är min bästa vän :) puss på dig

2011-03-29 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0