Breaking up with god.

Ända sen The Ark kom ut med sitt första album har jag varit fast, lyssnade väldigt ofta på dem förut men nu var det ett tag sen, det har gått i vågor, och nu när dem ska splittras så kommer jag inte få se dem, har aldrig sett dem live förut och jag skulle gärna vilja, men tyvärr så är det slutsålt på båda deras konserter i Uppsala, så jag får nöja mig med att lyssna på deras gamla och goa låtar.
Allt för idag faktiskt för jag måste verkligen plugga,






Bye Bye /Urrel Jag saknar mig älskling♥

Comments
Postat av: Robin

The Ark är bra.. Kul att du träffat en kille du gillar :D



Tack :)

2011-03-07 @ 22:00:55
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0