SUR!

Jag har varit så jävla sur sen i söndags, och vet ni varför? Jo pga en jävla domare, kastade sönder min gamla mobil pga han! SÅ JÄVLA DÅLIG! Och sen ska jag inte ens börja prata om Berbatov i United, jävla pajas, mer filmning går inte att göra och ändå så dömer Howard Webb straff, blir fan galen, fan han var ju domare i vm finalen och cl finalen fan bättre än då där borde han vara, och sen att ge Gerrard rött kort direkt också, nej finns typ en sak att säga pinsamt!
Men nu är det slut med att vara sur, Har att tacka min lilla gulleplutt för det, han gör mig alltid glad :)




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Tråkigt när domaren avgör matchen :/ Även om jag är United-fan



Tack! :)

2011-01-12 @ 12:12:42
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0