Die Toten Hosen

Die toten hosen är ett punkband från Tyskland, hade typ inte hört talas om dom för 4 år sen, men första gången jag hörde dom var på guitar hero och jag var verkligen fast, sen dess så har jag lyssnat på dem nästa varje dag, fastnat för texterna, även fast jag inte kan så mycket tyska så vet jag vad låtarna handlar om, min favoritlåt kan vara den bästa kärleks låten enligt mig, kan sitta och grina i timmar över den låten., den har hjälpt mig när jag har varit nere, och ja vad ska jag säga, jag verkligen älskar die toten hosen, om jag någon gång får tillgång till biljetter att se dom så lovar jag att jag skulle kunna lägga ut typ 10 000 på att få se dem.







Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Skön låt Tycker tyska låter riktigt fult egentligen men den va bra :)

2011-01-13 @ 13:12:13
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0