When everything's made to be broken.

Medans alla andra är ute och festar eller är på bio, så sitter jag här hemma med fader och hans vän Mats, vi kollar på fotboll och sen blir det melodifestivalen, jag älskar hemma kvällar med dem, dem är så härliga och mysiga och man kan prata fotboll med dem utan att höra att ett lag är bäst och ett sämst. ÄLSKART! som ni kanske har märkt så har jag varit deppig på bloggen några dagar nu, men ändring på det för jag ska inte komma tillbaka till en gammal vana då jag var ledsen 24/7 så nu ni. lägger in lite fina bilder som gör att jag mår bra..


         

         

         

        

Blev mera bilder än vad jag trodde :)



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0