Om kungen själv får välja.

Ja ni om jag bara kunde ha det som jag vill ha det just nu så skulle det vara perfekt, skulle då ligga i soffan (kanske en säng) klockan skulle vara 9 och Liverpool skulle spela, jag skulle bara ha drömt om att Torres hade lämnat, han skulle göra ett hattrick och allt skulle vara bra igen. Jag skulle ha min gulleplutt brevid mig, allt skulle vara lugnt, jag skulle inte frysa och jag skulle inte vara trött, mina missar skulle ligga brevid oss och mysa, suarez skulle spela från start, jag skulle inte behöva oroa mig för plugg, fy fan så perfekt det skulle vara, men men får väll försöka att njuta ändå, det blir nog inte så svårt, iaf inte om Liverpool vinner,  tänkte bara säga tack och adjö för den här dagen, Nu hoppas kungen på en Liverpool vinst







Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0