En bloggare i mängden.

Ja ni, det är väldigt många bloggare som jag vet som har gjort en lista på bloggar dem läser, så jag tänkte faktiskt vara tråkig och göra samma sak.


Bloggar som jag inte klarar en dag utan att läsa;

Spiderchick- en tjej som har sån humor så att man bara måste in och läsa för att skratta av sig.

Jonnie- Min bästa vän som jag måste ut och läsa varje dag.

Milla Persson- En tjej som bor i Söderfors som jag aldrig har pratat med, tycker hon är väldigt fin och skriver bra, vi har aldrig riktigt klickat, men hon verkar skit härlig!

Bästa vän- Sandra min bästa vän som går i samma klass som mig, älskar hennes humor i hennes blogg.

Erik- En riktigt skön kille som jag har hängt med och läst ända från början då dem var två, nu bara en men ändå lika härlig.

Sofia Åslund(Remind). Ännu en blogg som jag har föjlt ända från början, älskar hennes klädstil!

Det där var dem allra viktigaste, sen finns det ungefär 25 till som jag läser till och från.



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0