Ny design ny uppdatering och förändring.

Ja ni när jag skaffar ny design så säger jag alltid att jag ska skärpa mig med att blogga, men vad kan jag säga, livet leker, jag har underbara vänner, underbar familj och världens underbaraste pojkvän som stöttar mig i vått och torrt. vad mer kan man behöva? ja ni inget känner jag. Jag känner att bloggen kommer i kläm med allt det där men eftersom jag inte alltid är med min pojkvän och han vill veta vad jag gör om dagarna så antar jag att jag måste börja blogga lite mer iaf. så får väl göra de, men allt för den här gången.

bjussar på bilden på nya desigenen, en jätte gammal bild från när jag gick i typ åttan alltså var jag femton år.




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0