Trevligt värre.

Idag har jag verkligen en tråkdag, har typ frågat alla jag känner och vill vara med om dom ville hitta på nåt ikväll, ingen vill, tänkte dra till min moster som har fyllt år och vara där med släkten, men det var faktiskt fotboll på tv;n så tänkte kolla på den, och så ville jag vara med nån vän, men tydligen så ville ingen vara med mig, ville på bio, frågade sebbe om han ville hänga med men nej det ville han inte, eller han hade inget busskort, tror han försökte undvika mig ändå, hmm fast han vill att jag skulle komma så att han kunde brotta ner mig med en kudde, nu har han skrämt mig alldels för mycket för att jag ska ha pyjamasparty med han, men men tänkte bara skriva det har så tråkigt, så puss hörrni,




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0