Promenad i kylan.,

Har varit ute och gått i kylan med Joniie och Caorro, vi gick och satt oss vid ett ställa där man kan grilla och bara lyssnade på fåglarna och pratade lite, var jätte mysig men det blev kallt efter ett tag, och så klart så glömde jag min kamera som jag tänkte att jag skulle ta med, men om man är glömsk som mig så glömmer man den, var nära att glömma nycklarna också men som tur var så kom jag ihåg dom,

Ikväll så kanske jag ska vara med Joniie, får se om hon orkar annars så ska jag försöka få hit en annan person om jag vågar fråga.. nej hörrni det var allt från mig nu ska jag ta mig en alvedon för jag har ont i huvet,



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0