Sluta vara så kär.

Haha rubriken förstår jag och Ida, förra onsdagen så sa hon åt mig när jag kollade på min mobil att sluta vara så kär, men sanningen är den att jag inte kan rå för det, hoppades på att du inte skulle skriva nå mer till mig eftersom det bara skulle bli strul, men så klart fick man ett sms av dig idag, men lycklig blev jag iallefall, du sa att du hade saknat mig, och du kallade mig älskling, även fast det inte var nåt speciellt egentligen, men jag vet att jag gillar dig och jag hoppas på att jag inte kommer att göra det mycket längre, för det här kan inte sluta i annat än KATASTROF! Du bor så långt borta, jobbigt men vafan jag vet att jag skulle klara det, men du skulle inte det.. Vill ringa dig men vågar inte, för förra gången när jag ringde så svara du inte... Jag blev ledsen och sårad, sen så slutade du att svara på sms och på msn, men nu när du inte har någon annan på g så funkar jag väldigt bra.. tack för att man blir sårad av dig! Nej nu blev det ännu ett depp sms så jag borde väll sluta skriva nu också. ska avsluta det här glatt också.


Jag älskar min familj så jävla mycket, ni är bäst i hela världen!






Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0