Life itself.

försökte lyssna på life itself på bussen hem idag, det gick inte började böla och det gick inte att sluta, tur att det inte var många på bussen, jag kan fan inte rå för det, saknar ditt skratt, dina gulliga små sms, allt hände så snabbt och alla såg att jag började att bli kär, men nu, nu är allt borta och du tog med en bit av mig, tack för det! Du tog biten jag inte ville ha kvar längre, Jag försökte ändra mig bara för din skull, tack och lov så gjorde jag inte det, jag är nöjd med mig själv och det borde jag också vara! Nej nu blev det här ett depp inlägg så jag måste sluta lite roligare,



så jag slutar så här, jag älskar min bästaste vän Jonna Ekman, hon stöttar en när man har det svårt eftersom en annan vän sviker. jag vet att jag kan lita på na!




Bye Bye /Urrel


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0