Händelsefattig dag.

Har verkligen inte hänt ett skit idag, har jobbat från klockan två tills typ nu, så inget speciellt har hänt, igår däremot så var det en rolig dag, jag var med Jonna och kolla på hockey, eller ja Jonna kolla jag satt vid facebook och skrev med Tim, ganska rolig snubbe det. Sen när hockey var slut så knalla jag och Jonna ut på månkis, haha Jonna blev skit rädd när månkarbograbbarna kom med bilen bakom oss så hon sprang in och gömde sig på nåns gård så jag fick stå där och skämmas för mig själv, jätte kul!! Sen så kom det nå mera folk efter oss, vet ej vilka det var men dom vinka till oss iallefall, nej nu ska jag ta och äta, inte för att jag är hungrig eller så men har inte ätit middag, men vi hörs hoppas jag, ska försöka att bli bättre på att uppdatera vilket ni redan kanske har sätt.



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0