Saturday with Joniie!

Idag är det lördag och jag har varit med Jonna tills typ nu, snart ska jag till mormor och morfar med mamma, sen vid halv nio så kommer Jonna igen, har varit skit kul att varit med na, brukar inte vara så ofta längre med tanke på att hon går i skolan längre än mig och sen så har hon träning typ varje kväll, men nu när det är sommarlov så kommer vi ses mycket eftersom vi ska sommarjobba med varandra i tre veckor, kommer nog bli lite bråk som vanligt då, men men, Vm idag också har smsat mycket med John under argentinas match, en rolig filur är han,
nej nu slutar jag med en gammal bild på mig och Joniie och efter det blir det super mario bros!



                                         




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Jonna

Men men.. lite bråk gör väll inget ;)

2010-06-16 @ 11:48:56
URL: http://hockeyjonna.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha men ögonbrynen är ju jättegulliga ;)

2010-06-19 @ 01:05:17
URL: http://hockeyjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0