Deppig,

Fan asså, allt är skit just nu, saknar gamla tider, och vill inte tänka på framtiden, har haft min blogg i snart 3 år och om jag kollar tillbaka så har jag fan inte fått ut ett skit av dem här 3 årena, har bara glidit med dag in och dag ut, det är fan dags för en förändring nu! Men vad ska jag göra, bli en rebell, ska jag klippa av mig håret, klä mig i bara svart, bli en utstött person eller ska jag ha hårförlängning och bli en fjortis, vill inte vara mig själv längre, vafan jag sitter hemma en lördag kväll medans alla andra roar sig, det känns ju skit kul, inte kan jag vara lite social heller eftersom jag inte har teckning på min mobil. Känns som om jag ska tröstäta lite glass och kolla på någon sorglig film och grina, nej tack för mig nu vet ni hur jag mår!




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0