Tisdag,

Idag har man jobbat som vanligt, och eftersom man jobbar på en bondgård så förväntar man sig att man ska bli stångad av en ko eller kalv eller vad fan som helst, men inte blir man det utan det är Jonna som stångar en istället, och det gör ont kan jag säga er, ska nog akta mig från och med nu, sista vecka på jobbet nu kommer att bli tråkigt känner jag för det betyder att man inte kan ha vattenkrig med peter nå mer, så jag och Jonna har bestämt att på fredag då jävlar ska han bli blöt som bara den:)

nej nu ni folket ska jag försöka få tag på ett cp som inte vill svara!





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Jonna

haha oj, här är man visst farlig ;)

2010-07-06 @ 23:17:47
URL: http://hockeyjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0