we built this city...


Ja ni just i denna sekund så ligger jag i sängen medvoffsingen Lizzie brevid mig, mysigt mysigt!

Har världens magont är så jävla nervös eftersom jag ska ringa till praktiken idag för första gången, läskigt läskigt!
Som tur är så har man bästaste Carro som lugnar ner en och säger att det kommer gå bra, hon den jäveln ringde igår och skrämde upp mig lite, men man kan inget annat än att förlåta henne för hon är så jävla perfekt, hoppas du läser detta, du ska veta att du har hjälpt mig jävligt mycket, många andra har också gjort det men du har mest hjälpt mig... Älskar det med dig att du kan hjälpa alla även fast man kanske inte alltid kommer överrens vilket vi inte gör, typ när vi spelar "med andra ord" haha fy fan så sämst vi är på det tsm:P

Ja ni som läser vilket inte är många hoppas att ni förstår hur bra Carro verkligen är, fan det här inlägget handlar ju typ bara om henne xD
aja kanske ska sluta skriva om henne nu,



Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Anonym

nä... va gullig du e!! du är inte så dum du heller ;) <33

2010-03-03 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0