sis kommer snart:D

Snart kommer syrran hem, fy fan vad jag längtar, fan man träffar henne aldrig längre typ :( saknar att ha henne hemma hela tiden ;P för då kunde man sno kläder av henne det kan man ju inte längre, nu kan man ju bara sno mammas och pappas kläder, inte för att dem är fula eller så men lixom syrrans kläder är snyggast;P

Nej nu ska jag nog ta och börja städa mitt rum, Carro sa lite om att det var stökigt igår, bara för att jag gnällde på henne för att hon flyttade på lite saker, då sa hon "vaddå stökar jag till i ditt rum som redan ser ut som ett bombnedslag" och då kom jag på att det är stökigt men jag vet ju vart allt finns ändå;)

Nej nu måste jag verkligen sluta,



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0