Ingen rubrik vald.

Ja ni vad ska jag skriva idag då, jo jag tänkte börja med att berätta om igår då jag var in till Uppsala och hälsade på praktiken, min handledare var skit snäll, så jag tror nog att det kommer att gå bra, hoppas på det, sen efter det så var jag och Carro och kollade på "Shutter Island" den var ganska bra, men det var tekniskt fel mitt i filmen så det förstörde lite men vafan vi fick en gratis biljett så.

idag har jag varit hos mormor och morfar och bakat med mormor, roligt värre saknar tiderna då man var liten och var hos mormor och morfar hela tiden:D nej nu ska jag ta och sluta och sminka mig lite ska snart till Emmie som är hemma i Månkis idag.



Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: emmie

synd att vi inte hann ses, men jag kommer hem i helgen :D bestäm date med dom andra så ses vi då!

2010-03-07 @ 20:20:18
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0