Ingen lust...

Har verkligen ingen lust att blogga just nu, allt är piss men ändå är allt bra, fattar inte riktigt... Hur fan kan man komma på att man är kär i dig när du har skaffat tjej?! men men det är väll bara att gå vidare.. Har haft världens lust att fota nu på sista tiden men så fort jag börjar så tröttnar jag, tråkigt som fan eftersom jag har världens bästa ideer,.

Idag var man i resturangen både jag och Carro skar oss, skillat jag vet, mest av mig eftersom jag stod och skröt om att jag inte hade skurit mig någon gång en, sen kanske tio sekunder kunde man höra FAN! av mig för då blödde man, ja vad kan jag säga jag och knivar går verkligen inte ihop det är ju bra att man går en linje då man måste hålla i en kniv typ jämt bra val där,,


tror tyvärr att jag håller på att bli sjuk eller nåt har fan haft ont i huvet i 4 dagar nu, hoppas inte för jag har fan varit tillräckligt sjuk nu, det behövs ej mer.


Imorron är det fredag och då ska man till Gävle efter skolan med mammi och mange, sen på lördag kanske det blir filmkväll har fortfarande inte frågat kusin vitamin om han vill hit,, men men vi får väll se,,,


Fan det här blev ett långt inlägg tror nog ingen läser det här men what the fuck jag bryr mig ej,



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0