Mina föräldrar.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Annica och Mikael, dem är skilda och mamma bor i Tierp och pappa i Månkarbo. Jag älskar dem för derar härliga sätt, Jag bor mest hos pappa för det är han som har sportkanalerna, och sen så är det Månkarbo som verkligen är mitt hem. Pappa fyllde 50 i somras och mamma fyller 50 i maj, så som ni märker så har jag ganska gamla föräldrar men det kan bero på att jag har två syskon som är 23 och 25 år gamla.

Min pappa♥ pappa och jag vi har bra kontakt och vi har verkligen lika humor, han är den jag tillbringar mest tid med, Vi kommer jättebra överrens och ja vad ska jag säga jag älskar han!♥




Min mamma♥ Mamma och jag vi kommer inte lika bra överrens och vi har inte samma humor och jag är inte hos henne så ofta, anledningen till det är att jag vet att jag skulle bli galen på henne efter några dagar, så därför vill jag vara utan henne ett tag för att verkligen känna att jag saknar henne. Hon är ganska galen och gillar att ha många projekt samtidigt det är en av anledningarna till att jag älskar henne.♥





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: nezik

Jag är också fotbollsnörd och tjej !!! kika in på min fotbollsblogg vettja, http://nezik.blogg.se



PUSS

2010-12-10 @ 16:40:12
URL: http://nezik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0