Min första kyss.

♥ Dag 16 – Min första kyss.


Min första kyss fick jag i åttan, sent? ja jag vet. Det var en kille som jag inte tänker nämna vid namn alla vet säkert ändå vem det är.
Det var den 1 november och han skulle komma hem till mig, mamma och pappa var borta på fest nånstans så dem visste inte om honom, han kom till mig med 20 över 6 bussen och jag har nog aldrig varit så nervös som jag var då.
Vi var ute och gick ett tag tills mamma och pappa hade åkt hemifrån, då gick vi in och kollade på tv, jag slog på tv:n och det visade sig att det var Liverpool som spelade, det var faktiskt då jag började bli Liverpool nörd, hade alltid hållt på Pool men inte riktigt orkat brytt mig om matcher och spelare.
Liverpool spelade hemma mot Tottenham, alla trodde det skulle bli en lätt seger för Liverpool låg etta och hade inte förlorat en match på 16 omgångar, och Tottenham låg sist och alla trodde dem skulle åka ur.
Men matchen slutade 1-2 till Tottenham och jag blev skit sur, han satt där och log och skrattade åt mig, tillslut så började vi att kolla på film, det blev "this is England" men så långt blev det inte, för innan vad man nu ska kalla det, när dem visar vem som har gjort filmen och så var slut så hade jag fått min första kyss, vi kollade in i varandras ögon och han sa, du är sur va? (pga matchen) och mitt svar blev ja!Han sa jag tycker synd om mig och sen så gav han mig den nästintill perfekta kyssen. Jag visste att jag var kär i honom då och jag var det väldigt länge efter nästan ett helt år efter. Han var den första jag gjorde massa saker med, ångrar en del av det, men att jag var med han det ångrar jag faktiskt inte, för han var verkligen jätte snäll, kanske inte jämt och han kanske ljög om en massa skit men det bryr jag mig inte om... för han var min första kärlek.




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0