Bästa vän.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.


Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt två bästa vänner, En heter Jonna och har alltid varit min bästa vän. vi bråkade ganska ofta när vi var mindre men nu så gör vi nästan aldrig det, sen har jag en som heter Sandra hon och jag vi träffades för ungefär ett och ett halvt år sen vi går i samma klass.



Jonna och jag vi har alltid bott nära varandra och har nästan varit varje dag, men nu när jag har flyttat och vi går länge i skolan och jonna har hockeyträningar så blir det så att vi aldrig är, jag verkligen hatar det för hon är den bästa som finns och det finns ingen annan som skulle kunna ta hennes plats. hon är verkligen bäst!♥




Sandra och jag vi har nästan nyss funnit varandra och jag är verkligen glad att ha henne vid min sida hon är också bäst, men kan tyvärr inte få första platsen på att vara min bästa vän, men hon ska veta att hon är en av mina två bästa vänner!♥




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0