Ny dator,

Ny dator nu för den förra gick sönder i torsdags :/ så alla bilder är borta och det är ungefär 5 år av mitt liv, fy fan asså, saknar alla bilder, men får tänka att nu går det snabbare att gå ut på internet och sånt, det är iaf bra, skolan idag var helt okej, har mått illa hela dagen men jobbade på i köket ändå, sen när jag kom hem fick jag världens jävla migränanfall men gick över ganska fort tack och lov, skulle egentligen gå ut och gå med jenny idag men blev inget eftersom jag mådde illa, men imorron då jävlar, då blir det en 7 kilometer lång promenad, nej måsta ta och plugga nu har mitt första prov på fredag, i livsmedelkunskap tror jag,





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Fan vad jobbigt att alla bilder försvann Skulle va skit sur/ledsen :(



Tack så mkt :D

2010-09-02 @ 13:02:39
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0