Just det här ska man ha en rubrik,

Ja ni efter klagomål av Félice så måste jag väl uppdatera då.,
Hmm vad har hänt sen sist då, ja ni jag har haft påsklov där jag mest var med Jonna och Carro, men jag fick även träffa lite vänner som jag inte träffar ofta, tillexempel Emmie, det var skit kul,
Sen har pappa varit i Italien hos sin flickvän, jag har sovit i soffan under tiden han har varit borta bara för att man är mörkrädd, bra de..

Sen har jag ju såklart nördat fotboll som alla börjar bli trött på att jag tjatar så mycket om,.Hmm vad mer har hänt jag har varit på fest i Tärnsjö och det var kul till en början men sen så spårade det ur lite väl mycket för mig,... Så jag har lärt mig att inte gå ut utan jacka,.

Jag har även hunnit börja skolan igen, men kanske inte så interessant att veta, ungefär lika intresannt som det här inlägget, har du orkat läsa hit så får du en guldstjärna, nej förhoppnings vis blir det mer uppdatering imorron om jag hinner måste plugga och hjälpa mamma att städa ur lägenheten, p.s jag är ledig imorron:D



Fan att jag förstörde allt vi hade på gång :/



Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

äntligen så uppdaterade du! :D



haha, du och din JÄVLA fotboll, haha :)<3

2010-04-13 @ 23:28:18
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0