You'll never walk alone<3

Sitter här och taggar tills Liverpool spelar vilket är om ungefär en halvtimme. fy fan så skönt att få se lite härlig fotboll.. som spelas rätt. Som ni märker har jag skrivit två inlägg på två dagar allt är honey förtjänst<3 det är han som har övertalat mig. Men det känns faktiskt bra är stolt över att jag har börjat skrivit igen. Och nu ska det bli bättre ska försöka skriva jämt när jag är hemma hos pappa för mamma har fortfarande inte fixat nån data och det kommer hon nog inte att göra heller.. Men jag får väll klara mig på nått sätt ändå..


Idag hade vårat lag, lagmöte det höll på i typ 10 min sen så satt vi bara och pratade och skrattade. Ganska kul men jag hade så jävla ont i huvet så jag ville bara hem och äta och prata med honey<3 även fast han tror att jag inte vill prata:( Men jag lovar dig att det vill jag!

Nej nu ska jag plugga har prov imorron...





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: älkling<3

jag älskar dig

2009-10-12 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0