Designen talar för sig själv...

Ja ni nu har jag gjort det igen.. Jag har förstört mellan mig och en vän och inte vilken vän som helst.. Jag har gjort slut.. Och fy fan varför kan jag inte vara kär nån gång.. Han är en helt perfekt kille som har allt man kan önska sig men jag är inte kär.. Vad fan är det för fel på mig.. Är det mening att jag ska falla för dåliga killar hela tiden eller? Jag fattar mig inte på mig jag förstör hela mitt liv genom att förstöra det här alla mina kompisar är sura på mig nu och jag kan inte rå för det för jag är inte kär jag önskar att jag är men det går inte..
HATAR MIG SJÄLV SÅ JÄVLA MYCKET JUST NU!
Så klart så blev han jätte sur men det kan inte jag rå för men han vill fortfarande vara vänner och det vill jag med men det kommer aldrig bli bra känns det som.. Nu ska jag väll falla för en jävla player igen det gör jag ju jämt.. Nej nu får jag skärpa mig ska fokusera på skolan nu istället för det här går inte alls.. Hoppas du läser det här och ser att jag är jätte ledsen jag är det verkligen och du ser jag skriver blogg vilket du ville att jag skulle göra så nu ska jag fortsätta göra det.. Men nu ska jag sluta och gå och lägga mig och kolla på film.. Skriver igen imorron om du fortfarande vill att jag ska skriva blogg vill säga..



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0