Internet:D

Yes nu har man internet igen.. får se hur längde det funkar nu.
Idag så hade vi första gången på servering det gick skit bra hade bara ett bord tack och lov men imorrn blir det flera fy fan vad läskigt det var först! Usch jag som hatar att prata inför folk tänk er mig typ blygast i hela världen prata mycket:)  Idag så ska jag städa och vara med Jonna jenny och kanske Carro vi får se... Sen måste jag se till att plugga också har ganska mycket nu.. Och så har man fått en ny engelska bok för jag och Ida sa att vi tyckte att våran bok var så lätt så nu har man det lite svårare vilket man vill ha... Nej nu måste jag sluta för jag ska sova ett tag innan jag ska vara med mina kära vänner<3 Men vi hörs väll.. ska försöka skriva imorron igen..



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0