Härlig dag idag....

Hejsan!!!

Idag har varit en riktigt bra dag... Vi vann mot gusk med 4-3 även fast dom egentligen borde ha vunnit men men som pappa sa det är målen som räknas och där hade vi tur :P


Just nu sitter jag och pratar med Emmie och Jonna på msn.
Det var Emmie som tyckte att jag skulle uppdatera bloggen..
Tur att man har  henne annars hade den här bloggen nog varit död för flera månader sen :P
Mår allmänt bra nu också..
Bestämde mig förra veckan i fredags att det blir tierp istället för Strängnäs efter sommarlovet,,,
kommer säkert att ångra mig när vi börjar men jag vill fortsätta att spela fotboll ett tag och så vill jag bo kvar här hemma jag känner mig inte riktigt redo för att flytta än...
Om jag skulle flytta så skulle jag sakna alla vänner jag har här..
Jag skulle tillochmed sakna att pappa är så himla överbeskyddande och måste veta vart jag är var femte minut...
Men det är något som är så bra med lilla Månkarbo.. Allt känns så bra..
(Även fast Emmie inte tycker om Månkarbo så är det något för mig som får mig att känna mig tryggare här än nån annanstans)  Nej nu ska jag nog ta och sluta och gå och kolla om jag har svart ögonskugga :P

Hej då alla som läser min blogg vilket verkar vara bara Emmie eftersom det är hon som klagar på att jag aldrig uppdaterar men nu får hon fan läsa ett ganska lång inlägg ;)





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

urrel, du glömde mig?!



vad ska du vara på spexfotot??

2009-05-17 @ 23:21:10
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: figgee näsbom

super skön vinst! :D

braa d där me flytten örru! :p

2009-05-20 @ 22:27:59
URL: http://duggmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0