Snö snö snö.....

Jag hatar den här årstiden... Då blir man deprimerad och allt... Fast den här vintern har varit den bästa hittills... Jag trodde att jag hade kommit över dej,,,, Men tydligen så är det omöjligt... Jag fattar inte.. Jag borde vara så jävla glad över att jag har kommit över dej,, istället känns det som om en del av hjärtat saknas... Hur ska jag nånsin kunna säga till dej att jag fortfarande tänker på dej.. Att jag fortfarande tänker på kvällen vi var och allt vi gjorde... Visst jag ångrar vissa saker men vissa saker vill jag bara ha tillbaka... Jag vill bara uppleva den där kvällen då dom förlorade och jag vart skit sur och du tröstade mig på ett alldeles underbart sätt... Jag önskar att den människan du var då skulle vara du föralltid men det visade sig att du var bara en lögnaktig jävla player som tror att man går på allt du säger... Men jag borde kanske ha lyssnat på mina vänner som varnade mig för dej.... Men sån får man ångra på efterhand.... Jag har jätte mycket jag ångrar.. Men en sak jag inte ångrar det är att jag var med dej..... Okej kvällen var kanske inte den bästa i hela mitt liv men jag fick känna riktig kärlek för en gångs skull...






Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Anonym

sluta älta. gå vidare kanske????

2009-03-27 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0