Jag är högerhänt nu

Jag älskar dig .
Eller, jag älskade dig.
Jag vet inte om jag gör det nu,
Allt känns så konstigt.
när du ligger på mig och lyssnar på mitt hjärta,
då är allt perfekt.
Men sen så försvinner du ur mitt liv ett tag.
Jag verkligen hatar hur du är mot mig,
hora..
Lämna mig ifred.
Igår var jag högerhänt
Det var innan allt hade hänt...
Rött blev blått
Blått blev rött
Idag är det mesta tvärtom
Förändringen efter att du kom
Dagarna är korta, nätterna långa
För många mörka minuter
För få ljusa timmar
Stjärnorna finns det för många av
Solen finns det för lite av
Du tände en låga
Som fick mig att våga 
kort kändes långt
Nu är långt något kort
Korta ensamma stunder
Det krävs ett under
Ett under som du
Jag är vänsterhänt nu

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0