Det känns som om alla hatar mig....

Idag har det varit ännu en dag då det känns som om alla hatar mig....
Allt blir verkligen piss av killar eftersom min kusin hatar mig nu.......
FÖRLÅT KUSSE DET SKA INTE HÄNDA IGEN!!!!!
Kan ni tänka er jag säger förlåt till min kusin för andra gången i den här bloggen.. Jag och min kusin bråkar nog ganska ofta.... Haha xD Jag och min kusin är ändå bäst :D<3

Jag undrar varför allt känns jobbigt den här veckan kanske mest för att jag och min kusin bråkar.... Nej nu måste jag sluta prata om mig och min kusin....Och börjar prata om annat....

Är ensam hemma idag eller ja nu ikväll iallefall och vad ska man göra då jo plugga såklart... Har prov imorron och jag orkar verkligen inte det....Men men nu måste jag ta och plugga lite till


FÖRLÅT KUSSE <3<3



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0