Nu släpper jag taget om dig....

Igår så satt jag och läste gamla FRIDA tidningar, där stod det två hela sidor på hur man ska komma över sitt ex. Och ja jag vet att vi aldrig var tillsammans men jag ska ändå göra vissa av sakerna som stod där, för jag ska släppa taget om dig nu, Jag vet att du inte är rätt och därför gör jag det här, Alla mina vänner hatar dig så därför ska jag vara duktig och släppa taget om dig innan du dissar mig igen.... Ska leva mitt liv som en singel ska nu, ska ta vara på tiden när man är singel,....






Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: fnnnn

HAHA!

sjuuukt.. ^^

aja, fåla åka någon annan gång. :)

2009-06-10 @ 18:24:30
URL: http://duggmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0