Måste se till att bli bättre på att blogga.

Jag hatar att jag inte bloggar så mycket längre, det är så tråkigt. Förut så gick det så jävla bra, jag visste alltid vad jag skulle skriva och så, men nu så går det bara inte. All inspiration jag hade har blivit som bortblåst. Så nu letar jag inspiration i bloggar, och jag har hittat en jätte bra bloggare, men jag tror att jag håller det för mig själv ett tag... Idag i skolan så fick jag höra vad jag brukar säga ofta, det är tydligen så att jag ofta brukar säga men men, sånna saker, och så använder jag tydligen för många punkter, så nu är det slut med det ;) Känner mig ganska stolt faktiskt... Har tänkt på det rätt så länge men aldrig tänkt på att någon kanske stör sig på de.






Tänkte att en bild, kanske kan liva upp inlägget lite, kändes lite deprimerande..





Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0