Nytt inlägg igen:)

Ja ni nu skriver jag igen.... Kanske för sista gången, orkar inte med blogg längre,
jag skaffade blogg för att alla i den här bonnhålan hade börjat med bilddagboken och jag gillade inte bilddagboken... Men sen lite senare så skaffade jag den och nu vad är det jag ser alla har börjat med bloggar nu och lixom det är precis som jag tänker alla går efter vad alla börjar med och lixom jag orkar inte med alla fjortisbloggar som skapar men typ inte skriver...
Jag känner mig som en nu bara för att jag inte skriver...
Men bara så ni vet har jag slutat skriva för att jag hittar ingen skrivlust allt är bara skit just nu och det är bara syrran och brorsan som vet varför tror jag...
Eller jag det kanske inte bara är skit men det är fan inte kul nu men this is life är det väll bara att säga...
Försöker att ta det bra och jag tror att jag gör det, lite för bra kanske....
Nej vill ni att jag ska fortsätta säg det till mig då.. 
För jag orkar bara inte med det här att alla skaffar blogg bara för att alla andra har det,
jag tycker att man ska ha en blogg för att försöka skriva bra, inte typ bara aa idag har jag varit med den personen och den personen och det gjorde vi..
Utan försök att skriva lite mer känslor i sånnafall...
Jag har hittat en sån blogg och han började för inte så länge sen men han försöker verkligen att få det bra och vad kan jag säga jag är kär i hans humor och hans sätt att skriva plus att han är snygg...
vad han heter håller jag för mig själv för jag vill inte att alla fjortisar ska säga att han är dålig och sånt om dom tycker det... Nej fan vad långt det här inlägget blev...
Peace Out hoppas att jag kommer orka fortsätta skriva men vi får se...






Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: LINDEROTH

Du kan just nu vinna en bloggdesign i min blogg:) Eftersom jag inte har en stor blogg är det större chans att just du vinner! :)

2009-07-16 @ 15:25:21
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

haha, saken är ju att man lixom "måste" se harry potter, ma har ju följt det så länge. har hört att detä r rätt mkt kärlek i den, och det uppskattas ju alltid y').



Dessutom har du rätt däruppe, ang. fjortisbloggar. Att dom skriver vad dom ahr gjorto ch sen masas xd-grejer & sånt, -PALLA!

Och, nej. du ska inte sluta blogga, för då vet jag inte hur det är med dig, och jag måste få följa ditt liv för det är intressant! Dessutmo är fdu bra på det, och skit i vad alla säger, för dom snackar bara skit.

jag saknar dig, puss! <3

2009-07-17 @ 16:17:36
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt skriva! För du är bra på det;)

2009-07-17 @ 19:23:57
URL: http://annalundgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0