Gud så trött jag börjar bli...

Börjar att bli lite pömsig jag :P Somnade vid typ halv sju imorse och vaknade halv elva så man har inte fått sovit så mycket inatt... Men rolig kväll på ön var det har inte pratat så mycket på väldigt länge med folk som jag inte ens känner.. Trevlig kväll som slutade väldigt trevligt också,. väl hemma så drog man på efterfest hos thomas och jessica med mackor och mycket prat.. Var en rolig kväll och jag kunde typ prata med alla och jag ville aldrig sluta jag som inte brukar prata mycket med folk som jag inte känner.. Nu har man lärt känna nytt folk iallefall.... Nej nu ska jag nog sussa så trött som jag är....


Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0