Nytt år, nya tag!

Hallo! Gott nytt år måste jag väll ta och säga antar jag. Även fast året inte började så bra för mig, så känns det som om det här året kommer att bli det bästa på länge :) Jag hoppas det också.

Nyårsaftonen blev riktigt rolig den, men efter tolvslaget så började det att spåra ur lite grann, men sånt får man ta och ångra dan efter ;)


Nyårsdagen vaknade man typ halv elva av att Philip hade ringt Jesper och väckt honom så då vaknade jag av att Jesper pratade, skönt med fyra och en halv timmes sömn ;) Jonna skämde ut mej lite där vid typ kvart i fem också. Genom att sjunga så fint ;) Visste inte ens hur låten började så hon fick börja om och sånna saker. Stackars den killen som fick höra Jonna sjunga, det var inte särskilt fint ;) Han fick ju höra mig skrika att han var så jävla äcklig också xD Men men det är bara nyår en gång om året ;)

Hoppas ni andra hade det trevlans för det hade jag :D



Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: ERIK

okejokej, hoppas de blir så ;D

2009-01-09 @ 16:59:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0