Helgen har varit rolig!

Hallo gott folk!: Var ett tag sen jag skrev nu.... Men men i fredags så var jag med Jonna,Carro, Emmie och Thörn.. Vi hade skit kul..... vi sjöng typ singstar kollade på tv och sånt. sen när alla skulle hem så gick jag och Carro med Thörn hem till han... Vi ringde en person fast han svarade inte :( Så vi fick prata med nån av hans kompisar istället... Var skit kul... Carro fick höra att hon var lesbisk... Men jag kunde säga direkt att hon inte var det.... Men men


I lördags så var jag med Carro och Thörn igen. Vi gick ut och gick och ringde till han igen,.. Jag vågade så klart inte prata ;) Men jag stod där vi ett träd och höll på att spy istället.... Men roligt var det.....


Idag så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt....


Och imorron så börjar skol helvetet igen.... Men men orkar man inte skolan så får man inga bra betyg.




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Haha söt du e ... tror inte ja lägger ner, får se... isf skriver ja d i bloggen innan :)

2009-01-22 @ 17:52:16
URL: http://robinakyol.blogg.se/
Postat av: Robin

Tack :D

2009-01-24 @ 18:51:24
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0