Shear genius avslutat med fel vinnare...

Att Dee vann shear genius var helt klart fel enligt mig... Jag tyckte verkligen inte om hennes frisyrer..... Hon hade alltit samma... Nicole däremot var lite mer vågad och vågade prova lite nya saker även om det inte blev bra jämt så var hon en mer värdig vinnare.... Fast det är ju vad jag tycker...

För er som inte vet vad shear genius är så är det en tävling från U.S.A där frisörer får tävla i vem så är bäst i styling och klippning... Vinnaren får 100 000 dollar och en lärlings plats på ett stort företag och den får även med en bild i en frisyr tidning....



Även fast jag inte tycker om sånna här tävlingar så tyckte jag att den här var spännande på något vis....






Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: felicia näsbom

jag tycker då att dee var bäst! :D

ps. bilden var jue ur ball! (y)

2009-02-18 @ 22:09:40
URL: http://duggmask.blogg.se/
Postat av: aa.

du har fått till det där med bilderna nu! bra jobb gumman, skitsnyggt var det oxå! <3

2009-02-20 @ 10:47:28
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0