Alla hjärtans dag och jag är singel som vanligt....

Hej folket.....
Idag så är det då alla hjärtans dag... och jag är singel igen.... Det var jag som valde det men det behöver väll inte betyda att man inte får ångra sig? Men jag vet att det inte hade varit nå bra senare så det var lika bra att det blev som det blev.... Jag får se det från den ljusa sidan.. Nu kan jag hålla på med typ alla som jag gillar och så.... Det gäller bara för mig att hitta den rätte nu... Får se när det blir men det blir nog inte snart iallefall...


Igår var det då disco för 2:an till 6:an Jakob, Linus och Robin var de som hade discot... jag, Jossan, Anton, Fillan, Rickard, Fredrik, Albin, och Emine var det som jobbade... Hoppas att jag inte glömde nån nu ;) Roligt var det iallefall... Fast det var ganska kallt... Men men.... vad skulle jag annars ha gjort igår... Svaret skulle nog bli inget alls.... Nej nu måste jag ta och dra.... Ska snart till ICA. och sen så måste jag göra mig i ordning tills ikväll då vi ska till Lina och Jimpan....


Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0