Snö...

Ute så faller det små snö flingor, inte många men några stycken iallefall , har precis tagit ur kladdkakan i ugnen, ikväll blir det kladdkaks fest för mig och pappa, har ingen att vara med idag för ingen svarar på sms, så jag antar att ingen kan vara.. Men men jag får väll vara för mig själv med pappa och ha det roligt eller vad säger ni?

Jag fick en frågan av en kille på facebook, jag hade skrivit att jag trodde jag var kär, och lite mer då skrev han "i vem är du kär i =) :P Mig=)?" Vad fan ska man svara på det jag har aldrig ens pratat med han xD Jag skrev aaa jag är kär i dig xD

Men jag kan säga så här han var jävligt snygg:P

Nej nu ska jag ta och städa mitt rum lite, sen ska jag nog nörda tv med pappa,,

Ikväll blire fotboll förresten för Barca spelar så då kommer väll pappa att tvinga mig att kolla annars får jag kolla uppe på mitt rum och då måste jag kolla på nån film jag har sett typ hundratusen miljoner gånger, så ni som läser det här och gillar mig mycket köp några bra filmer som jag inte har sett nån gång åt mig, så att jag inte behöver dö av uttråkan,

Nej nu ska jag sluta, pappa ska äta mat nu så jag kanske får tv:n för mig själv ett tag=)



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0