Sjukling...

Har varit hemma från skolan idag,, mår inge bra har ont i hela kroppen,, det går knappt att svälja för att halsen är helt cp, kan inte andas med näsan,, skit kul idag som vi hade jultallrik på resturangen och jag ville fan servera. Istället har man legat och degat typ hela dan fy fan vad tråkigt men men, Hoppas på att jag orkar åka till skolan imorron:)


Ikväll blir det lugnt hade tänkt att försöka gå ut och gå lite så att jag kan testa knäet lite, men det kanske är bäst att vila tills på torsdag då jag ska till sjukan efter skolan..


Imorron om jag är frisk blir det nog en lugn kväll igen, jag tror att jag ska ha en "ta hand om dig själv" kväll, men bara om jag är frisk annars blir det soffan eller sängen hela dagen.. Men nu ska jag ta och vila igen blir för fan trött av bara det här....






Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0