Länge sen sist...

Ja ni jag vet det var skit länge sen jag skrev sist men jag har verkligen inte haft orken plus att jag har varit hos mamma och hon har inte ens en dator... Nej men nu kan jag väll säga lite vad som har hänt.

Ja ni i fredags hade jag tjejmiddag + tobbe här hemma, det var skit kul fast man blev lite hes tillslut eftersom man ringde till massa folk, men vi fick några nya vänner eller hur Roffe? Jag hittade ju en skit snygg kille:D

Lite kul där på natten när vi ringde till Löven och prata om allt möjligt fy fan asså han trodde vi var fulla.. Kanske för att Jonna satt och sjöng i bakrunden och jag kan säga er att det lät inte bra xD sorry Jonnie men det gjorde inte det. Juste ja jag fick en att heja på Inter i fotboll för min skull också:D Som ni märker så hade vi jävligt roligt.. Tobbe kanske inte hade så kul men det skiter vi i..


Igår så var jag och syrran hos mamma och hjälpte henne att baka peppisar eller ja vi hjälpte henne inte så mycket hon fick typ göra allt själv.. Sen kom Erik på fika för att vi grattade honom för han hade namnsdag fast det visste han inte om själv:P Sen så kollade vi på dansbandskampen och Svänzons men dom gick inte vidare lite tråkigt men jag älskar dom ändå=)


Idag har jag inte gjort ett skit tänkte dra ut och springa men jag har så jävla ont i knäet så jag vet inte om jag ska göra det vill inte att det blir värre. ska ju till sjukhuset den 17 december hoppas att det inte är något dåligt, för jag vill kunna träna lite nu.. har ju haft ont i det i typ tre månaders tid nu.
Nej nu ska jag sluta ska ta och lägga mig i soffan och vila för det värker som fan i mitt knä nu och jag har inga värktabletter hemma :(






Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0